Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Thursday, October 30, 2008

Kejora PMRAM 08




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم.. الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين. أما بعد



Alhamdulillah,dengan izin Allah, baru- baru ini saya telah dapat menyertai Kembara Jejak Realiti (KEJORA) anjuran Persekutuan Melayu Repablik Arab Mesir (PMRAM).Program yang dirancang ini dikhaskan untuk pelajar-pelajar baru Malaysia yang akan melanjutkan pengajian di bumi Mesir ini.

Bagi saya taklifan sebagai fasilitator untuk program Kejora anjuran PMRAM merupakan satu titik permulaan ke arah anjakan paradigma kendiri dalam menguasai uslub dakwah yang sebenar.

Pengalaman yang menarik saya kira ketika berkampung di Nuzul ,Ismailiyah selama 3 hari 3 malam.mudah-mudahan ianya menjadi satu kenangan yang menarik untuk di ingati apatahlagi untuk ditatapi.

Di kesempatan ini ,sekalung ucapan tahniah untuk semua yang terlibat dalam menjayakan program Kejora PMRAM 08 ini.Moga-moga di sana akan ada pembalasan yang setimpal dari Allah untuk kesejahteraan bersama.

Bagi anak Usrah kumpulan saya ( No 4: Kumpulan As-Shattirs ),terima kasih saya ucapkan untuk antum semua di atas komitmen mahupun kesungguhan ketika mana kelangsungan setiap modul dijalankan mahupun kerjasama yang diberikan.

~ Mohd Azizi Kelantan,
~ Wan Anas Kuala Lumpur
~ Muhammad Shahrir Kedah
~ Mansur Kedah
~ Salleh Johor
~ Abu Bakar Perak
~ Mohd Amirul Anua Perak
~ Shukalil Pahang
~ khawarizmi Kelantan
~ Ahmad Izzuddin Kedah




:: Buat Modul GKB Waktu Malam::



:: Slot Paling menarik Bersama Artis Nazrey Johani (RAIHAN) ::



:: Bersama Rakan - Rakan di Ismailiyah ::

Brought to you by : shattirs

No comments: