Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Tuesday, November 17, 2009

Balik ke Mesir


Shattirs : ketika artikel ini ditulis saya berada di KLIA (free internet),menggunakan waktu terluang sebelum terbang ke Mesir pada pukul 1 stgh pagi 17/11/2009.

Mudah-mudahan perjalanan semua penumpang selamat sampai ke Cairo jangkaan pukul 6 pagi (waktu mesir).Malam ini ,saya dapat lihat ramai warga Tantawiyyun yang akan bersama pulang ke Mesir ^_^.

Sejak ahad saya sudah berada di Kuala Lumpur ( Cheras Perdana),mengikuti perkembangan Mak Tam (adik ayah),yang akan berangkat mengerjakan ibadah Haji bersama suaminya pada hari yang sama saya bertolak ke Mesir.Alhamdulillah,saya sempat diberikan tugasan untuk membaca doa selamat dan melaungkan azan sebelum kami berpisah (saya & mak,ayah,opah,atok ke KLIA & Rombongan keluarga ke Kelana Jaya).

KLIA.
11.30 PM.

Brought to you by : shattirs

No comments: