Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Friday, June 20, 2008

Us Sulam Bersama MB Perak

Selasa : 17/6/2008 ~

shattirs : Baru - baru ini saya telah dimaklumkan oleh seorang sahabat dari Univeristi Malaya berkenaan keadaan pengetua sekolah lama Al-Fahdil Us Hj Sulamuddin B Hj Mansor yang telah ditimpa penyakit "Big Intestine Cancer’.Mudah-mudahan beliau dapat menghadapi penyakit tersebut dan kembali meneruskan perjuangan Islam di tanah air.insyaAllah.

Saya juga dimaklumkan Us Sulamuddin telah dikunjungi oleh MB Perak yang baru (Dato Seri Ir Nizar Jamaluddin) di kediamanya.Moga-moga kunjungan tersebut dapat memberi 1001 kekuatan mahupun semangat untuk Al-Fadhil ustaz dalam menghadapi ujian tersebut.Amin.

shattirs :Ya Allah,padamuku meminta pertolongan,berilah kesihatan yang baik pada Us Hj Sulamuddin B Hj.Mansor.Amin YA RABB.

Disini saya sertakan beberapa gambar kunjungan Dato'Seri iR Nizar Jamaluddin. ~









shattirs : Saya bangga melihat perjuangan Ustaz Sulamuddin termasuk Pakcik Nizar mahupun Abah saya dalam menegakkan kalimah Islam di bumi Perak.Mudah-mudahan kemenangan kurniaan ilahi ini perlu dikekalkan bagi jangka masa yang panjang.insyaAllah.

Ada kawan tanya,betul ker saya ada blog lain selain blog shattirs ni ?

shattirs :yea.memang betul,saya ada 1 lagi blog selain blog shattirs ini,tetapi blog tu saya khususkan untuk tulisan di luar Mesir dan Malaysia,yakni hanya untuk rakan-rakan di Luar negara.Kalau nak tahu alamat blognya ,kenalah tanya saya..(^_^) ~

Brought to you by : shattirs

7 comments:

simpleshida said...

salam alaik..
ex maahad islah sg lampam..?
aiwah. adik ana ex situ..
nurul aini & nurul aishah johari...

em.. moge ustz sulam cepat sembuh..
sayaffakallah.. wa barakallahu lakum...

selamat berjuang yaa !!
selamat bermuhajadah fisabillah...

Anonymous said...

perjuangan ni memerlukan generasi pelapis berjiwa kental, yg bijak mgatur gerak dlm minda, emosi jg jsmani.
oohh..ada blog lain yer? elok la tu,bbuh smua entri dlm stu blog ni nmpk berserabut plk, kena sesuaikn dgn pengunjung

Unknown said...

yea,btul sangat 2,sy stuju,memang itulah ciri2 seorang pejuang..yea,ada blog 1 lagi,lgpun kak,blog shahtirs ni mmg saya pnah ckp dulu,campur semua entri,peribadi,poltik,artikel,cerpen o sbgnya.x tumpu 1 tajuk mcm stgh2 blog.pe2 pun moga ada maanfatnya,insyaAllah.

Anonymous said...

assalamualaikum...

1st time here.. erm..semoga beliau tabah dan kuat menghadapinya....

dan selamt berjuang utk anda

Anonymous said...

salam shattir
boleh saya minta alamat email?

Unknown said...

yea,saya. ni alamat Email :
shattir_narimie@yahoo.com

atau

ilmuwanshattirs@yahoo.com

Gadis Reformasi said...

salam :)
terima kasih menulis tentang arwah embah saya
salam ziarah dari cucu sulung arwah ustz sulam =]