Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Sunday, September 23, 2007

Teka Teki Shattirs


Salam pada semua...
Dikesempatan yang ada ni,saya nak menguji sesiapa saja yang berkunjung ke blog shattirs ni dengn 1 teka teki yang mudah saya kira...:
Teka tekinya seperti berikut..:
Ini kisah ketika dalam sebuah lif...terdapat seorang Peguam,seorang Doktor,seorang Akauntan,dan seorang Pak Lebai..tiba- tiba masuk seorang amoi yg agak seksi.....ketika didalam lif,tiba2 lampu lif terpadam....si amoi tadi merasakan badanya diraba oleh seseorang...?? sebaik sahaja lif terbuka,amoi tadi pun terus menampar muka Pak Lebai tadi tanpa sebab n tanpa mengehtahui siapa yang melakukanya...so teka tekinya knp amoi tadi menampar muka Pak Lebai,bukanya Peguam,Doktor mahupun Akauntan tadi..??
haa..sape yang nak jawab sila2 la eh...=)
Brought to you by: shattirs

12 comments:

Anonymous said...

pada pendapt saya la...semua rasanya raba amoi tu...amoi tu pon suka la...dia tampar pak lebai sbb pak lebai x raba dia....cm tu kot

ilmuwanshattirs said...

haa,Salah la..ingat Pak Lebai xde n**** ker?aha,cuba lagi,pikir jangan tak pikir,he2.ok ws

Anonymous said...

sebab lebai tu nak tutup pompuan seksi tu.... kalo nak tutup kenalah raba... pompuan tu ingat lebai tu raba.. tu yang kene lempang tu

ilmuwanshattirs said...

ala,salah lagila..he2..mana jawapan yg btul ni..,xpe,teruskan mncuba k.knp Lebai 2 nak tutup lak,hbis smpi amoi balik rumahla dia kena ttp bhgian yg trbuka tu,mmg kena penampar 24 jamla Lebai 2..huhu.ok,pikir lagi..ws

Anonymous said...

salam..ana rsa pmpuan 2 terpikat dgn pak lebai tu..sj nk buat fitnah suh pak lebai kahwin dgn dia..hehe

ilmuwanshattirs said...

slm,alamak,knp amoi tu nak wat fitnah plak..huhu.mcm 2,x perlulah tampar Pak Lebai 2 ,jika dah minat.aha,salah lagi..ok.ws =)

Anonymous said...

salam..nk cuba lg..ana rsa amoi tu paham org yg pkai lebai ni org baik2..dn pencegah mksiat..so dia msuk lif tu dgn harapn ada org yg dia percayai, dgn kata lain dia rsa slmt dgn adanya pk lebai tu..tp skali, dia kna raba plak..so..dia pk pk lebai tu xhalang mksiat dlm lif tu..huhu..agak2 je nih..
btol ke?

ilmuwanshattirs said...

ws,erm,salah lagi,x btui,rasa macam dah bole wat citekan,padahal jawapanya pndek jer,huhu.pikir lagi jgn xpikir.=)
Pak Lebai pncegah maksiat?he2,mcm2 la..k ws

Anonymous said...

salam..ni jwpn ana yg baru..logik, dn relevan kot..sbnarnya bila amoi tu dh masuk, pak lebai tu yg off kn lampu lif sbb 'sakit mata'..xsangka plak keadaan x diingini berlaku..so pak lebai la yg kena penampar..sian dia..hehe..btol la kn?

Anonymous said...

salam.. jawapan dia, sebab pak lebai sorang je lelaki.. yang doktor,peguam dan yg lelain tu perempuan.. sebab dia xde ckp pun lelaki dia cume ckp seorang je... :p.. (aljauhari_07)

ilmuwanshattirs said...

salam,hehe..alhamdulillah,nampaknya sudah ada yg bagi jawapan tepat..Tahniah pada Ustaz Baharuddin Dahlan..anda memang bijak :P...jawapan tepat.!!
ok,soalan ditutp,kuiz shattirs sudah ada pemenangnya..kita jumpa lain kali.untuk soalan yg lebih mncabar lagi..insyaAllah.ws ..:shattirs:..

rightpath said...

Pak lebai sorang je lelaki... akauntan, peguan, doktor tu semuanya wanita... agak nye le..