Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Saturday, January 2, 2010

Bulan Peperiksaan Universiti Al-Azhar (FASA 1)



Salam untuk semua...

1) Minta maaf sebab dah lama membiarkan teratak shattirs ini berdebu.Ini disebabkan oleh sedikit kesibukan tuan punya teratak ini.Terima kasih kepada pengunjung setia blog shattirs yang senantiasa menanti bilakah tuan punya blog nak meng'updte blog shattirs ini.Jazakumullah khairan kathira saya ucapkan kepada anda semua.

2) Alhamdulillah keluarga selamat pulang ke Tanah Air setelah mengembara selama 10 Hari untuk melihat kepelbagaian kuasa Allah yang ditanam di bumi Ardhul KInanah ini (Mesir).Semestinya banyak pengalaman ynag menarik magupun manis sepanjang keberadaan keluarga disini.

3) Kenangan yang sangat manis yang boleh saya ungkapkan kat blog shattirs ini,tikamana dapat bergambar bersama Mufti Mesir (Allamah Syeikh Dr Ali Jummah) bersama keluarga kat Masjid Al-Azhar,Kaherah pada 25/12/09 yang lalu.

4) Dua hari selepas itu,diberikan sekali lagi peluang oleh ilahi ketikamana dapat bergambar bersama Prof Dr Ibrahim Hafnawi (Guru kesayangan yang mengajar Usul Fiqh sejak tahun 1,Al-Azhat,TANTA) dengan keluarga tercinta.Ini sebahagian daripada agenda lawatan ke Bumi Tanta.

5) Makluman juga saya tidak dapat meletakkan gambar buat masa ini,tetapi 'ala kulli hal',siapa yang nak tengok sangat gambar saya dan keluarga di Mesir bolehla datang ke rumah saya kt Teluk Intan,Perak dan Tanta Scan.Tanta ^_^ .

6) Untuk akhirnya,selamat menempuh bulan peperiksaan kepada semua rakan-rakan seperjuangan di bumi Mesir ini,samada kuliah Pengajian Islam mahupun Perubatan.Bittaufq Wannajah pada semua.insyaAllah.

7) Saya mula Exam dari 16 - 30/1/2010 (Tahun 4)~ (Doakan kejayaan untuk Islam) AMIN ~

8) Tidak lupa juga ucapan perkahwinan buat kawan-kawan di bumi Malaysia yang akan dan telah melangsungkan perkahwinan,moga bahagia hingga akhir hayat hendaknya.Amin.

FITRI NURUL AIN NORDIN & ABD RAHMAN THARIN -- 20/12/2009


MOHD ANUAR IBRAHIM & PASANGANYA YANG MINTA DIRAHSIAKAN..:) 27/12/2009.

Shattirs : Mudah-mudahan kalian semua dalam rahmat Allah selalu.

9) Sebelum terlupa,terima kasih saya ucapkan kepada mereka yang "wish' hari lahir (Besday) saya yang lalu 25/12/2009 (Hari JUMAAT)~.Moga-moga dengan bertambahnya nikmat umur,bertambah juga amalan dan nikmat2 dari ilahi.insyaAllah.

~Video Klip Menarik ~Albi Nadak @ Seruan Hatiku ~




Brought to you by : shattirs

Tanta Scan.TANTA
MESIR 4.30 PM.

No comments: