Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Saturday, April 19, 2008

Aktiviti Minggu Ini : Jalan - Jalan Tambah Thaqafah


shattirs : Alhamdulillah,bersyukur kehadrat ilahi untuk nikmat Iman dan Islam yang terus diberi untuk hamba-hambanya.Selayaknyalah kita terus mempertingkatkan rasa kesyukuran setiap waktu dan ketika.insyaAllah.

Oleh itu,sebagai hamba Allah,diri ini amat bersyukur dengan nikmatnya yang tidak ternilai,mudah-mudahan menjadi ingatan setiap detik dan ketika.Sesunguhnya mutiara ilmu Allah amatlah luas,amat rugi sekiranya kita hanya membiarkan ianya berlalu pergi.

1) Jaulah Makam Auliya' Sekitar Kaherah

shattirs :Terima kasih yang tak terhingga diucapkan kepada sahabat-sahabat seperjuangan dari pihak DPM TANTA.Rombongan jaulah yang mencipta sejarah DPMT merupakan satu rahmat dari Allah taala.Seramai hampir 130 orang warga Tantawiyyun menyertai jaulah kali ini,syabas diucpkan..

Mudah-mudahan ukhwah yang terjalin akan terus disemai hingga akhir hayat,insyaAllah.Pastikan kita tidak pergi dan pulang dengan tangan kosong,kosong bermakna tidak mendapat apa-apa ilmu dan faedah daripada pengisian jaulah tersebut.Saya yakin dan percaya,kita semua berasa amat gembira dengan jaulah kali ini.Terima kasih sekali lagi diucapkan,moga-moga kita bertemu ditahun hadapan.

Terima kasih juga buat sahabat yang membantu menjadi (mushrif Coster 3) iaitu Abu Nasri,Us.faizol Endut (USR) serta Us Khairul Anuar (UPP) .moga-moga pengalaman ini berjaya dikutip seterusnya diaplikasikan di masa hadapan,insyaAllah.



.::warga Tantawiyyun::.



.::with my beloved frenz (Abu Nasri & MAZA )::.



.::Moga rohnya dicucuri rahmat dan keampunan Allah.Amin::.



.::julang ukhwah,bakti disemai::.


~SALAM IMTIHAN FASA 2 UNTUK RAKYAT MALAYSIA DI PERLEMBAHAN NIL (AL-AZHAR)~


.::exam mode::.

shattirs : Mudah-mudan kejayaan milik bersama.Tiap-tiap tahun kita semua berjaya,insyaAllah.

Nasihat saya untuk ingatan bersama :Jaga hubungn dengan Allah dan hubungan sesama insan.Jaga hak Allah,insyaAllah Allah ta'ala akan menjaga hak kita dengan memberikan kejayaan untuk hamba-hambanya.amin ya RABB.

Brought to you by : shattirs

No comments: