Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Tuesday, November 2, 2010

I'M AT HOME RIGHT NOW [MALAYSIA ]

::BAITI JANNATI::


Shattirs : Alhamdulillah,saya telah selamat tiba di tanah air tercinta [ptg isnin 1.11],terima kasih kepada kawan2 yang sudi menghantar saya dan sahabat saya [IBRAHIM MANSOR] di Cairo Airport malam ahad 31.10.

Terima kasih juga buat keluarga tersayang belah mak dan abah yang sudi datang ke KLIA menyambut kepulangan saya termasuk kawan2 Malaysia ^_^.Rindu pada bumi MESIR tidak boleh diungkapkan,salam perjuangan untuk sahabat2 di bumi Ardhul Kinanah.

Saya boleh dihubungi di talian [ +60194660085 ],insyaAllah jika ada sebarang perkongsian idea,ilmu dan sebagainya bolehlah terus menghubungi saya. Doakan moga diri ini dan kita semua terus thabat dan istiqamah untuk perjalanan kehidupan seterusnya.

Salam dari Malaysia

Teluk Intan,PERAK

Brought to you by : shattirs

No comments: