Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Tuesday, November 11, 2008

Seruan HAJI dari ilahi..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم.. الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين. أما بعد





:: Masjidil Haram di Mekah ::


Saya kira sudah lama tidak menabur kalam dalam blog shattirs ini untai sering menyibukkan diri dengan pelbagai aktiviti yang saya kira amat bermanfaat untuk diri ini.barangkalinya,saya ada satu makluman untuk semua pengunjung blog shattirs,insyaAllah jika diizinkan Allah,pada 25/11/2008 ini saya dan beberapa orang rakan di bumi Mesir ini akan berangkat ke tanah Suci Mekah & Madinah untuk mengerjakan ibadah HAJI untuk tahun ini.

Alhamdulillah,saya kira semua urusan dan dokumen yang diperlukan sudah hampir selesai,moga-moga keberangkatan pergi dan pulang menghadap rumah Allah akan dinaungi dengan rahmat ilahi,insyaAllah.

Apa yang saya harapkan ialah doa dari kawan-kawan mengiringi perjalan kami ke Bumi Hijjaz dengan mendapat HAJI yang mabrur,amin ya rabb.Juga,mudah2-an di sana nanti semua tetamu Allah akan mendapat jaminan yang baik serta berpeluang untuk mengerjakan ibadah haji dengan selamat dan tenteram.

Slogan "Kita PMRAM" sudah sebati dengan diri ini serta sahabat-sahabat yang lain,oleh itu,amat tepatla pilihan dihati untuk mengikuti rombongan haji PMRAM untuk tahun ini.
Sebenarnya apa yang dirancang adalah untuk pergi pada tahun lepas bersama Abang serta Ibu dan Ayah,tetapi kita merancang Allah jualah yang menentukannya.Nampaknya saya berpeluang untuk menghadap ilahi pada tahun ini,Alhamdulilah rasa bersyukur sangat dengan ketentuanmu ya rabb..

Jika tidak ada aral melintang,insyaAllah rombongan HAJI PMRAM akan bertolak pada 25/11/2008 dan akan pulang pada 23/12/2008.Seramai hampir 50 orang yang akan menyertai rombongan HAJI PMRAM untuk tahun 1429 H.



:: Iklan HAJI PMRAM 1429 H ::
~ Klik untuk besarkan ~
Shattirs : ya Allah permudahkanlah urusan kmi untuk mengerjakan ibadah HAJI pada tahun ini,AMIN YA RABB..

Brought to you by : shattirs

1 comment:

Unknown said...

Salam akhi, syukran jazilan wajazakallahu khairan katsiran di atas semua maklumat di dada web milik anda.Sabda Rasulullah S.A.W. bermaksud :Sampaikanlah dariku walaupun satu ayat!Justeru saya mohon kongsi bahan yang ada....
Wa syukran.
Ummu Saneem.