Keluarga SHATTIRS

Keluarga SHATTIRS
Assalamualaikum WBT

SHATTIRS Followers

Popular Posts

Tuesday, October 13, 2009

Saya KEMBALI



::Salah satu babak rakaman HAJI ASTRO OASIS & Tabung Haji::


Shattirs
: 'Shattirs,kenapa sudah lama membiarkan blog ini tidak di-update.?'

begitulah ungkapan yang saya terima samada dalam ym mahupun email peribadi.

Sejak saya pulang bercuti di bumi Malaysia ini,saya jadi terlalu sukar untuk meng-update blog shattirs ini.Walaupun hakikatnya saya online internet di rumah 24 jam.

Alhamdulillah,semalam pihak ASTRO OASIS sudahpun mula menayangkan rakaman program Haji terbitan Tabung Haji untuk bakal-bakal tetamu Allah yang akan mengerjakan ibadah haji pada tahun ini.Mak saya hanya tersenyum lebar melihat anaknya ditemuramah sebanyak 2 kali dalam rancangan tersebut,serta melihatnya merakamkan pelbagai aksi di bumi Makkah dan Madinah.

Terima kasih kepada Penerbit Cikgu Abu Hasan Morad & Lembaga Tabung Haji yang kebetulan bertemu dengan saya di Masjidil Haram pada musim Haji baru-baru ini.Pada pengunjung blog shattirs yang ingin melihat saya mengulas isu golongan pemuda/i mengerjakan Haji,bolehlah melihatnya didalam saluran Astro Oasis [106] pada bulan 10 ini setiap malam pukul 10 malam.

Mungkin saya menggunakan masa cuti untuk bersama keluarga tercinta ,sedara mara dan kawan-kawan seperjuangan.InsyaAllah sebelum pulang kembali ke bumi MESIR pada 16/11/2009 ini,saya akan pastikan blog SHATTIRS ini akan senantiasa di-update.

Aktivti saya boleh dikatakan agak BZ juga dengan pelbagai aktiviti yang dirancang samada untuk keluarga,masyarakat dan jemaah di sini.DOAKAN saya..

Oklah ,setakat ini sahaja dulu.
jumpa lagi..

Brought to you by : shattirs

No comments: